This is your life

 
Har kommit igång rejält igen och det känns verkligen bra, har gett kroppen max denna vecka och jag har njutit varje sekund. Nya maskiner och vikter har testats vilket innebär att träningsvärken krypit fram en aning igen. Det finns inget bättre när man verkligen känner att man tränat hårt. Nöjd med veckans resultat och träning. 
Det är väldigt svårt att hitta tillbaka till sin motivation igen när energin och motivationen krypit under täcket och gömt sig, det tar mycket kraft psyiskt från en för att ha is i magen och släpa sig till gymmet trots att man verkligen inte orkar. Saken är den att det ger en så otroligt mycket där i slutet på veckan när man kan blicka tillbaka och känna att " wow " jag har verkligen gjort det jag kunnat och jag känner att jag är tillbaka igen. 
En vecka med negativa besked som dragit ned ens humör, det bästa som då finns är att använda den ilskan på vikterna och totalt trötta ut alla muskler som lever inombords på en. 

Jag har otroligt mycket att tacka min kära vän Ida för att hon succesivt fått mig tillbaka på banan igen, det finns nog ingen med en sådan drivkraft, sån motiverande peppning och stöttning när det väl kommer till stupet på berg och dalbanan. Hon har dessutom börjat blogga om hennes resa, ni finner henne här: http://ijohansson.shapemeup.se/
En stark drivande kvinna med många järn i elden, utan henne hade jag aldrig satt min fot på gymmet, jag hade då heller inte fått upptäcka vad jag har för förmåga att använda min vinnarskalle till. Jag trodde aldrig att jag skulle kalla ett gym " mitt andra hem " ♥
 
Njuter av ledig helg, fantastiskt väder och snart packas väskan för gymmet. Lev idag, lev i nuet och låt ingen annan ta dina drömmar, dina mål och dina hopp ifrån dig. 
 
"When someone tells you, you can't. Turn around and say, " watch me " 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback