Mood booster

Vilken energi, trots en nästan drygt 3 timmar sömn innan jobbet så var energin på topp. Solen sken för första gången på (!) ja, jag minns inte ens när vi hade sol senast. Rejäl mood booster. 
Jag hoppas innerligt att våren är påväg, dock riktigt tidigt med vår nu i Norrland men å andra sidan så har vi inte haft någon vinter heller. Våren kan lika gärna rulla in bakom hörnet redan nu, absolut inte mig emot.
 
Släpper dagens MoOd BoOster 
 
Dvbbs – Stampede - Original Mix
 
Richie Sosa – Step It Up
 
Body Head Bangerz – Can't Be Touched (feat. 2piece)
 
The Pitcher – We Got The Summer - Edit
 
Refused – New Noise
 
Fort Minor (Featuring Styles Of Beyond) – Remember The Name
 
T. Powell – Big Time Players
 
Dirty Beat – Viral - Radio Edit
 

Till hälften människa och hälften maskin, ingenting kan fälla mig. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback