Whatever it takes

En vecka med fruktansvärt dålig motivation, den där känslan när man knappt orkar röra sig men det som cirkulerar i huvudet är " Jag måste verkligen träna " 
Ena tanken går ; Jag måste verkligen lyssna på kroppen 
Andra tanken går ; Usch, jag m å s t e verkligen pallra mig till gymmet NU! 

Den där svaga samt den starka ängeln sitter på varsin axel och kampar glatt mot varandra och till slut skiter man i allt och bara drar täcket över huvudet. 
Har följt kosten precis som vanligt men tappat ett gympass så det blir dubbelt upp imorgon, men det får man ta och det är helt och hållet ett eget val. MEN jag lärde mig efter sjukskrivningen att verkligen lyssna på kroppen, är man knäckt och trött så är man det. Det dåliga samvetet över att man inte åker och tränar får man helt enkelt sparka åt sidan totalt. Kroppen bestämmer och så är det bara - enkelt! Du kan inte prestera till max på gymmet om du har en kropp som är knäckt och trött då är det lika bra att vara hemma, ta en promenad och få sig rikligt med sömn.
 
Veckans peppmusik
Dagens rygg/triceps pass gick av bara av farten, grymt myckey power idag så det är jag otroligt nöjd med. Dessutom klockade vi ut idag på jobbet för ledig helg, ren kärlek ♥
 
Imorgon är det invigning av nya gymmet, ( hänger på låset ) ;D haha!
 
 
Sen, måste tacka min grymma krigare till vän som ständigt får mig på bättre humör och peppar ihjäl mig med ny energi. Finaste! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback