Peppning

Ah vilket hemskt mood jag hade imorse när jag klev upp. Ni vet känslan när man känner att hur mycket man än ger sitt allt på gymmet så får man inget resultat. Känslan när man känner sig omotiverad och bara vill säga; fuck this! Nu skiter jag i det här för det ger mig ingenting. Men sen under dagens gång så får man pepp och sparkar i arslet. Att man har fått resultat, att man utvecklas konstant. Lyfter tyngre, springer fortare, mår bättre fysiskt. 
Min fins vän drog ut mig på en löprunda runt höglandssjön, sjukt välbehövlig. Vi mumsade god mat ( efter dieten ), vi skrattade och lyssnade på grym musik. Vi rensade hennes garderob och skrattade gott åt gamla minnen ( jag fick med mig en helt ny sådan hem ) en riktig reload dag och den satte sig rejält i benmärgen. 
Hon knåpade ihop ett kollage på mig, fyllt med pepp, motivation och ren jävla kärlek. ❤️ 


Att ha sin vänner en dag som denna - ovärderligt. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback