Re-birth energiboost

Solen är en sån energiboost, har haft turen att varenda gång jag vart ledig de senaste 3 veckorna så har solen stuckit fram, lovly. 

Nu är man helt tillbaka på gymmet igen, kommit tillbaka till samma vikter jag tog innan sjukskrivningen - det motiverar. Tufft från början när man kom tillbaka och man vet att man klarat att lyfta tyngre, det drar ner en psykiskt en aning. Men nu är vi tillbaka. Fick en " välkommen tillbaka till gymmet present " av Ida igår, en väska. Underbara människa <3 
 
Haft några låga dagar med noll motivation, och dåligt med sömn. Sömnen är nu i form igen och jag vaknar avslappnad och harmonisk och tar dagen som den kommer. Jag stressar inte upp på samma sätt och försöker njuta och se allt jag åstadkommit. Jag har förmågan att springa på rätt fort, hela tiden sukta efter nya bollar att ha i luften, nya utmaningar och nya mål. Men har fantastiska vänner som i stort sett satt upp en " stopp-skylt " nu och jag tvärstannade, small ner i backen 1-2 dagar men nu har jag börjat inse allt det fina, insett hur jag verkligen rusat framåt 110 och missat otroligt mycket vackert runtomkring mig, bearbetade tidigare inte det jag hade runtomkring mig. Ville bara ha mer, nya utmaningar på jobbet, på gymmet. i livet rent generellt. Men nu har jag stannat upp och börjat ta in allt, jag har lyckats med alla mina mål jag haft på jobbet under det här året vi haft öppet, nu ska jag njuta av det ett tag innan jag sätter upp nya mål. Jag har haft en enormt fin utveckling på gymmet och slutar inte formas utan går sakta men säkert framåt. Jag har fantastiska vänner och familj runtomkring mig som betyder allt för mig och det är snart sommar, vad tusan. NJUT! <3 

 
 Jag är lycklig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback