If you want to be strong, learn to fight alone.

Är nu inne på de sista dagarna på vecka 5 med kostupplägg och hård träning. För snart 1 år sedan så sa jag till en vän - " haha, jag kommer aldrig i hela mitt liv tillägna mer än 3 dagar på ett gym, och det är MAX " nu tillbringar jag 6 dagar på gymmet i veckan och jag älskar det. Jag brinner för det jag gör, jag får otroligt fin peppning av mina vänner. Jag får inspiration och styrka från en av mina bästa vänner och träningskompanjon. Det motiverar och öppnar upp en ännu tuffare tjurskalle i mig. Jag får effekt från maten, jag känner mig piggare och har mer energi. 
 
Vem hade trott att denna lagspelare skulle stå 6 dagar i veckan och lyfta skrot och tycka det var sjukt kul? Inte jag. Jag var nog den som tvekade allra mest. Men har man en tjurskalle i sig och minsta lilla motivation så kan allt förändras. Här står jag, mer motiverad än någonsin. :)
 
Jag har mina mål, delmål som slutmål och det ska bli så spännande och se var denna resa tar vägen. 
En sak är säker, jag ger inte upp. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback